fredag 15 januari 2010

En vecka senare.. ♥

NU funkar äntligen min dator igen!!! :D :D De var hårddisken som hade
bestämmt sig för att gå sönder :/ Kunde rädda nästan allt jag ville ha ialf.
Genom att sätta in hårddisken i Marcus dator och kopiera filer till min
externa hårddisk :) Är glad, för jag hade verkligen INTE velat bli av med
allt!! Så mina filer kommer få ligga kvar på den externa ifall något
liknade skulle hända igen lixom..:p

Känns ändå frächt på något sätt med en helt clean dator nu ♥
En fräsch start på de nya året ! Man samlar ju på sig massa skit med
tiden haha. T.ex olika bilder som man lägger upp på bloggen EN gång för
att visa något. Sen ligger dom bara o skräpar i en mapp :O


Lämna mig inte igen älskling ♥♥♥♥ hahahhahahahah

Uppdaterar lite mer senare eller i morgon, vad jag har hittat på nu
i en vecka när jag inte kunnat blogga ;P Nu ska jag göra mig i ordning
för e.v åka ner till Marcus & co´s fest i stan. pusss



Inga kommentarer: