tisdag 5 januari 2010

050110 ♥

Satt och spelade dota hela natten med Marcus och några fler igår. Jätte trevligt!
Jag & Marcus satt hemma hos mig med chips, dipp och cola. Cola med is och citron-
skivor i, as gött! Nackdelen var bara att vi fastnade i spelet till halv 5-5 i
morse. Och de gjorde att jag sov till 1 idag....och jag skulle iväg halv 3 :S
Fick lite smått panik när mamma ringde och väckte mig.... Men jag hann eftersom
Marcus var snäll o tog hand om Cindy. Så jag kunde bara tänka på mig själv. Äta
frukost o göra mig i ordning. :)

Eftermiddagen har spenderats i Tenhult, hos mammas kusin Marianne. Blev bjudna
på jätte gott fika. Sen blev de julgodis i soffan framför den öppna spisen. :)
Önskar jag hade en sån. Behövs verkligen nu när de e så jävla kallt ute. -13 nu :/
Har varit jätte frusen nu i flera dagar.. Och så får man höra av mamma att de
skulle bli ännu kallare :S :S :S I'm gonna die :(


Se vad mysigt vi hade de ^^


När jag kom hem vid åtta i kväll blev de direkt o laga mat. Hade inte ätit något
ordentligt på hela dagen :O Kokletter, pommes och beanasiesås :) Gott! Och nu
sitter jag nere i Huskvarna hos Viktor. Marcus tvingade med mig hahahha. Ville
egentligen inte ut i kylan igen :P Marcus värme funkar ju fortfarande inte i bilen
heller :( Men vi ska väl spela lite ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du tycker det. Självklart forsätter jag, följ mig via bloglovin så hänger du med på uppdateringarna! :)

Ha det bra

mvh
http://lsjoberg.blogg.se/

Terese sa...

Sv: Haha, visst är han skön ! :)