tisdag 26 januari 2010

250110 ♥

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag har varit så fruktansvärt
tom på ord.. Kan säga att jag fortfarande är de men vill ändå göra en
liten uppdatering.

Har fortsatt att pyssla ner julen idag. Tagit bort min konstgjorda snö
på fönsterutorna och hängt upp andra gardiner. Sen ikväll var jag duktig
och åkte o tränade. Så nu denna veckan har man tränat 2 gånger sen :)
Ska ju träna med Catharina som vanligt på torsdag. Idag var de Marcus .I
jag tränade med. Man har ju ändå inte så mkt för sig.. o har man ändå
energi för de så är de ju bäst att man passar på :) haha. Marcus I tränar
ju ändå på friskis flera gånger i veckan.

Kan inte från gå att jag känner mig stolt över mig själv. Tränade ju
faktiskt på ganska bra idag. och sen att jag tog kontakt med Marcus I på
egen hand o åkte o tränade med han som egentligen är Marcus kompis.
+ i kanten för mig ;P Jag som egentligen har svårt för att ta kontakt med
människor som jag inte känner speciellt bra. Och att åka iväg med vem som
helst. (p.g.a min panikångest.. ni som inte redan visste de)

Klockan är snart halv 3 och jag känner mig inte speciellt trött?!?!
(Man får helt enkelt mer energi av att träna som de sägs antagligen ;) hehe)
Vad ska man hitta på? Funderar på att slå på en film... men borde egentligen
gå o duscha..och de vet jag att jag inte kommer orka om jag ser en film först :P
Så de blir nog att gå en sista sväng med gumman, en snabb dusch sen sova.
Vill ju inte att de ska bli för sent heller så man sover bort hela dagen
i morgon. De ogillas starkt! Även om jag inte har så mkt planerat inför
morgondagen. Men något händer de ju alltid!

Gonatt och sov så gott alla sötnowsar där ute ! ♥♥

1 kommentar:

Terese sa...

Då har jag kommit igång med bloggen igen :) Kul o se att någon är aktiv iallafall .. hehe Puss