onsdag 27 januari 2010

GOMORRON ALLA LÄSARE :)
Nu ska jag strax ge mig ut i snöovädret med vovven. Tänkte även traska
ner till kiosken här nere och hämta ett paket som kom på posten idag :)
Paketet innehåller en rosa mysig tröja, en bordslampa och träbokstäver
att hänga upp på väggen med texten LOVE.


Vad tycks?


Gillar att förnya här hemma lite då och då. När man är hemma så mycket
som jag tröttnar man fortare på hur saker och ting står eller hänger.
Sen är de ju viktigt att man faktiskt trivs hemma. Hittade en as snygg
tavla i går med på tradera (vad annars :P) som kommer på posten
i nästa vecka :D Längtar efter att få hänga upp den! För vet precis
vilken plats den ska få.



Har kommit på att jag gillar delade tavlor starkt. Tycker de är väldigt
snyggt! Vad tycker ni om såna här tavlor?
Något ni skulle kunna tänka er att hänga upp på väggen hemma?



3 kommentarer:

sava sa...

sv; Tack så mycket, vad gullig du är ! ^^

Coola tavlor!
vad händer hos dej då ? :)

Jellica sa...

När det kommer till din situation så tycker jag du ska vara jätte ärlig. Inte hålla tillbaka på något alls. Förklara för henne precis det du skriver här hos mig.

- Jag älskar dig och uppskattar dig som vän. Men du måste försöka möta mig på mitten annars kommer detta aldrig funka. Vi måste ge och ta. Kan vi inte göra det så har jag ingen energi över.

Va helt enkelt ärlig. Kan hon inte ta det så kanske ni behöver ett uppehåll eller något ett tag?

kramar & lycka till.

Terese sa...

Tack så mycket gumman .. Det gör så ont.. tack så mycket gumman ..