fredag 22 januari 2010

210110 ♥

Åt lunch hos mamma idag igen, sen blev de iväg och fixa lite grejjer.
Följde med Marcus när han skulle hämta ett paket och efter de bar
de i väg till Jockes jobb för att be om hjälp om Marcus brors PSP.
Det var trevligt att träffa Jocke en liten sväng, var ju ett tag sen
nu igen :( Gav honom skjuts hem som tack för all hjälp och sen blev
de handling på Willys :)

Måste ju ha så jag klarar mig här hemma nu när Marcus åker på söndag
till fjällen och är borta en vecka. ^^
Hem snabbt och slänga i sig ett par mackor innan de bar i väg ner
till Huskvarna igen för träning med Catharina. Årets första träning :)
Var rätt segt att komma igång sen var de en hel del folk där ikväll.
De är väl alla som har som nyårslöfte att börja träna.. håller som
längst i 3 månader sen börjar de tunnas ut. :P

Väl hemma igen tog jag äntligen tag i granen. Julen är faktiskt över
för längesen hahaha. Men nu är den ute ialf. Blev massa jävla barr här
inne och eftersom klockan var nästan tio när jag var klar var de för
sent för att dra fram dammsugan:/ Blev att sopa upp de värsta ialf.
Käkade lite mat, tog en dusch och nu har jag precis spelat lite dota
med Marcus och hans bror Robin :) Vi vann :D

Nu ska jag hoppa isäng, måste ju upp tidigt i mon. För vi ska i väg
vid tio och hämta hem lilla Cindy gumman :D :D ♥♥♥♥♥♥




3 kommentarer:

LENA sa...

Hehe ja det är grymt härligt att sola när det är kallt och eländigt ute! ;)
*kram*, http://lenakarlsen.blogg.se ♥

LENA sa...

Ja det håller jag med om, hon har ändrat sitt utseende lite väl mycket!
*kram*, http://lenakarlsen.blogg.se ♥

vendela sa...

sv: Tack så mycket♥ Vilken fin blogg du har :)