torsdag 31 december 2009

2009 ♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog hand om omplaceringshundar på egen hand, var i Stockholm en hel vecka med Jocke i sommras :D, var dagmatte några gånger och var på The Voice konserten m.m.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga direkta nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min bästa väns mamma. Vila i frid Birgitta @->--
5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr :(
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Någon utlandsresa!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagarna i Stockholm, min födelsedagsfest den 3 okt, den 30 jan pappas begravning:( samma dag som jag hälsade på Homer i Höör oxå, 10 november Birgittas begravning :(
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag klarade av Stockholsresan så bra p.g.a min ångestoch att jag har lättare att ta kontakt med människor.
9. Största misstaget? hahaha Halmstadsbesöket på halloween.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Året började med magsjuka men annars har jag bara varit förskyld då o då.
11. Bästa köpet? Mina nya möbler ♥ ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? Möblerna, stockholmsresan och kläder ♥
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag kunde köpa de jag behövde, stockholmsresan
och att jag har mina underbara vänner ♥
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hmm vet faktiskt inte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och umgåtts med mina vänner oftare :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit falska människor spendera min tid!
18. Hur tillbringar du julen? Med min mysiga familj ♥ ♥
19. Blev du kär i år? Nej .
20. Favoritprogram på TV? Ingen aning, kollar sällan på TV :P
21. Bästa boken du läste i år? Ingen? Läser typ aldrig böcker haha.
22. Största musikaliska upptäckten?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kul och trevlig fest med mina underbara vänner ♥
25. Något du önskade dig men inte fick? Att Jocke inte kunde komma på min födelsedagsfest :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mamma, brosan och mormor var här och firade mig! =) Åt god mat och bara hade de trevligt :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Någon utlandsresa och mer myskvällar/dagar med vänner.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? mer modeinriktat och färglatt än tidigare år :)
29. Vad fick dig att må bra? Att jag kunde fixa i ordning min lägenhet som jag ville, stockholmsresan, att umgås med mina vänner m.m. m.m.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? Sarah ♥ sen hon flyttade i maj.
32. De bästa nya människorna du träffade? Har fått kontakt med Sanna igen efter alla år sen lågstadet :D Tycker jag känns jätte roligt. Sen min nya kontaktperson Frida :)






2 kommentarer:

sanna sa...

fint=)

Anonym sa...

gulledej!!!!!