lördag 23 januari 2010

230110 ♥

Sitter nere i Huskvarna igen med Marcus, Viktor och Alex
har nyss sett på Johan Falk - CSI och käkat pizza :) En lugn och trevlig lördagskväll.
Kanske är bra med en vit helg för en gångs skull?! hahah
Har ju sett alla Johan Falk filmerna innan men tycker dom är bra!
Så jag har inget emot att se dom flera gånger ;)

Annars idag har jag bara umgåts med Marcus. Han åker ju som sagt till
fjällen i morgon och är borta en vecka.. Någon som vill leka med mig då? ^^
Har varit lite duktig ändå och plockat bort typ hela julen äntligen!!
Nu är de bara snön på fönstrerna, gardinerna och ljusstakarna kvar.
Men de går ju fort! Väntar bara på att snälla mamma ska stryka mina
nytvättade gardiner. :)

Ne nu blir de 2:a Johan Falk filmen "Vapenbröder".
Vad tycker ni om Johan Falk filmerna? :)


Panetoz - Mama Africa
Skön låt!


4 kommentarer:

J O N N A sa...

sv. Hahah jo jag hade en mycket bra resa :D Kika in för några bilder :)

Tack :)

Anonym sa...

den första filmen är ju helt okej, min kompis storasyster är med så jag fickför mig att kolla.. så den var ju helt ok! ;)

Har frågestund, ställ gärna en eller kanske två frågor :)

Jellica sa...

Tacj så mycket :D hehe jag trivs inte med inredningen med det ska jag göra något åt saken sen ska du se.. :D kramar

Anonym sa...

sv: haha ja det var supergott! :)

Cornelia
http://aiilenroc.blogg.se