lördag 9 januari 2010

:(

Min datorn bestämde sig för att krascha igår :( :( :( Skulle spela en match dota med Marcus och Viktor,
när allt bara började hacka som faan. Så jag startade om datorn... för jag trodde de skulle hjälpa.
Men då står de bara att Windows kunde inte startas. .. :S :S :S :( Har kört reperationer o grejjer.. men den
totalvägrar :( :( Till och med Marcus har försökt att fixa den! Men de ända som verkar finnas o göra är
att formatera den :( :( :( ALLA MINA SAKER!!! Mina bilder, min musik...!!! Dom kommer ju försvinna då
:(:(:(:(:(:( Vill INTE!! Fan då! Dessa datorer....

Fick låna Marcus mac ialf. Jag vill inte vara utan dator. Men de tar nog ett litet tag innan jag lär mig den
här haha. Mac är ju lite annorlunda :P Jätte snällt att jag fick låna den! Tack!! <3


1 kommentar:

Terese sa...

Sv: Visst var den tuff! :P Och shit! Min dator typ kraschade också igår.. men fick som tur var igång den igen ! *puew* Må din dator vila i frid :( Kramis