onsdag 27 januari 2010

Snökaos & Hemmapyssel.

Prommenaden till kiosken var en pina! Det var inte så värst kallt
men faan vad de blåste, givetvis i motvind oxå :/ Men jag kom ner ialf
och kunde hämta ut mitt paket. Hade lite ont om tid så det var bara att
slänga in paketet hemma och traska ut igen. Mamma ville ju bjuda på
lunch idag. Kyckling i ugn och pasta *mums*

Annars nu i eftermiddag har jag pysslat och grejjat lite här hemma.
Bl.a fick jag för mig att jag redan nu skulle flytta fotoramarna som
satt på den väggen som jag ska sätta upp min nya tavla på sen.
Tänkte sätta dom över mitt skrivbord i stället för där är de alldeles
tomt. Men fick ett problem.. de är betongvägg där :(
Försökte med allt möjligt men allt gick åt skogen.. och jag HATAR
verkligen när saker och ting inte går att lösa så att de blir som man
tänkt sig. Gav dock inte upp utan prövade ännu en gång med små spikar
som sitter i dom vita plast betongkrokarna. Och de gick till slut :D :D
Så nu är jag nöjd! :D Väntar bara på min nya fina tavla!

Vad har ni haft för er för skoj idag?



Resultatet


Den nya lampan har även fått sin plats :)


1 kommentar:

Madeleine sa...

Varit på spamanikyr och shoppat :)