fredag 30 januari 2009

Helsingborg.

Yees snart ska jag iväg till Helsingborg. Ska först en sväng till Farfar. Sen blir de ju min pappas begravning då ..:/ Får se hur de kommer kännas.. just nu känns de bara overkligt att jag ens ska åka överhuvudtaget..men ska ialf bli skönt o komma iväg lite.. komma bort bara för en dag. Sen kommer ju de roligaste ikväll :D Att vi ska åka vidare från Helsingborg till HÖÖR sen :D :D :D Och vad händer i Höör?! Jo för er som inte vet de så bor ju lilla HOMER där :D :D Ska hälsa på honom en stund. Och ni anar inte hur mkt jag kommer krama och pussa lilla gubben!! Fan vad jag saknar honom!! <3 Men nu äntligen får vi ses igen!!! :D :D nee fan nu måste jag göra meej i ordning. Inte sitta här o slöa :P
Skriver mer ikväll kanske.

Pussheej.



1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till gumman<3 tänker på dig! Love