lördag 24 januari 2009

Lördag.


Partygiirl. (OldPic)


Helg igen och inget speciellt händer :/ På ett vis e de ju skönt men på ett annat sätt e de ju väldigt trist.. Innan gjorde man alltid saker på helgerna.. festade både fredan och lördan.. visst de var väl lite väl extremt men jag tyckte faktiskt om de.. e man hemma hela veckan o så annars, så varför inte? Men tråkigt nog så förändras ju saker och ting hela tiden.. nu e de nästan ingen som har lust och festa.. eller så har man inte råd. Innan "hjälptes" man åt.. hade inte den ena pengar.. ja då hade kanske den andra o.s.v. Nu e de bara pankt och tråkigt.. jag försöker ialf bjuda när jag kan! Och de e många som bjudigt meej med, mer än vad jag nog nånsin kommer kunna bjuda igen :$. Ne jag vet inte vad man ska hitta på ikväll.. alla verkar på ett eller annat sätt vara upptagna med "sina" grejjer.
Mamma har varit här hela eftermiddagen ialf. :) Åt lite mat, tjötade, spelade kort och gjorde lite annat. e så glad att jag och min mamma har så bra kontakt!! Loove. <3

Nee denna helgen söög faktiskt lite så nu vill jag ha vanlig vecka igen.. konstigt nog.. men då e de ialf planerat att jag och Catharina ska träna igen på måndag och innan dess blir de ner till Tess för att vara med när hunden Pascal kommer som antingen jag eller Tess gums ska ta hand om ett tag :) Sen ska jag förhoppningsvis träffa Jocke under veckan..:) Var ju ett tag sen nu! Och på fredag händer ju de bästa :D :D :D eller jaa.. den ena grejjen ialf.. de jag ska göra först e väl inte så kul.. Vet att en del e nyfikna och vill veta egentligen vad jag ska göra på fredag som jag såååå ser fram emot.. men vill inte säga för mkt förrens jag vet säkert att de blir av.. försöker att inte göra så stor grejj av de.. ialf de inte skulle hända.. e ju verkligen något jag velat länge nu!! Och jag vet ialf ett par som kommer bli glada för min skull om de händer.. för dom vet hur mkt de skulle betyda för meej!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

va ska du göra gumman??? nyfiken som fasen!!! puss Ida