fredag 2 januari 2009

Sjuk :( :(

Det här året börjar verkligen bra... eller inte..och nyår var väl sådär..tyckte jag var ute i god tid och bjöd folk men de hjälpte visst inte. .och dom som var planerade kom med återbud en efter en under dagen.. :( Verkligen jätte tråkigt.. och inte nog med de började jag må skit där på eftermiddan oxå.. mådde jätte illa och de slutade med att jag spydde upp allt jag ätit under dagen.. :/ :/ Men trots detta åkte jag direkt iväg och handlade resten av maten till kvällen.. mådde skit och ångesten var djävulsk inne på Willys.. men jag yrade runt och plockade det jag skulle ha.. och konstigt nog fick jag faktistk med allt jag skulle ha.. När jag kom hem funderade jag en stund på att ställa in allt och gå o lägga meej.. la meej i sängen en kort stund men kunde inte koppla av.. skulle jag skita i allt bara sådär?! Det kanske kunde bli bra trots allt..?! (jag fattar inte vart jag får allt hopp i från... vad som får meej att kämpa.. men tydligen e jag inte den som ger upp så lätt.. jag e tydligen inte så svag och känslig som jag trodde..) Neej! Jag öppnade en alkoläsk, tog en cigg och hoppade in i duschen.. sminkade meej och gjorde meej i ordning..och hela tiden pumpade sköön musiik ut från mina högtalare.. kanske detta skulle gå bra ialf. Började så smått känna meej bättre. Sarah, Janne, Sanela och Mark kom. :)


Men allt kändes lite små segt. Ingen verkade vara på humör.. Sen kände jag ju meej som femte hjulet oxå så det gjorde ju inte saken bättre.. men jag försökte.. Senare på kvällen ringde J och frågade om det var lugnt att han och M kom upp en sväng. Klart ju fler folk desto bättre eller?! Får ju försöka göra det bästa av det hela.. Så dom kom upp.. J fick helt klart upp stämmningen!! :) Det var jätte kul att du kom :)


I know deep within me that you only wanted one thing but I'm always stupid and hope for something else. I have once again foold myself ..


Terese
Fan vad jag älskar deej gumman!! Du e som en syster för meej! Kommer alltid finnas där för deej!!Alltid!! Du måste bara släppa in meej tillräckligt i ditt liv.. Tack för att du lyssnade på mitt bladder på nyårsafton. Du anar inte vad de betyder för meej när någon verkligen lyssnar på meej.. <3

Det e nog därför jag inte snackar längre typ.. om hur jag mår o.s.v känns ju inte som någon lyssnar ändå.. allt för mycket ytligt snack bland vänner nu för tiden :S what happend???


Nee nu ska jag lägga meej i soffan igen och fortsätta kolla på Koungens återkomst..känner meej så otroligt ensam bara.. :( I feel like nobody cares...

Inga kommentarer: