fredag 23 januari 2009

Träningsvärk.




Ursäkta mitt damp i går.. men jag blir bara så trött på att folk ska tjafsa och ha seej.. helt utan anledning.. man måste ju kunna diskutera saker och ting! Men jag mådde verkligen inte bra så jag höll på att ställa in mitt första träningspass med Catharina.. ..men jag åkte i allafall. Och de ångrar jag verkligen inte! :) Hon var på glatt humör så de smittade av seej.. jag hade typ ingen känning alls av min ångest.. bara väldigt väldigt liite så de knappast räknas ;) Körde roddmasiken i 10 min i streck till att börja med sen blev de testa lite olika :) Tränade både kondition, mage, ben och armar igår :D *stolt* e faktiskt jätte kul att komma igång med nånting. Hoppas de kan hålla seej till 1 gång i veckan nu ialf. Så att de gör någon nytta :) Men de känns lite idag asså... i mage, liiite liite smått i armarna och benen :P Ändå så körde vi inte mer än en knapp timme :o. Men de märktes ju verkligen hur otränad man e hahahahahha. Men de ska de bli skillnad på!! :)

Så när jag kom hem blev de lite tjöt i tele, dusch och sen ut med lilla Cindis. Innan jag satte meej framför tvin med lite käk :) Sen vid elva kom Marcus och då kollade vi på filmen jag köpte på Willys här om dan för 20 spänn (DVD rea). Den var bra! Älskar romantiska komedier. Tycker bara de e tråkigt när de inte slutar som man själv vill :P


ÅÅH!! JAG KAN INTE FATTA ATT DE E SANT!!! NÄSTA FREDAG FÅR JAG ÄNTLIGEN CHANSEN!! HOPPAS VERKLIGEN ATT DE BLIR AV. Vågar aldrig hoppas eller tro för mkt för oftast e de ju faktiskt så att man blir besviken.. oavsett om de gäller strora eller små grejjer!! Men faaan vad glad jag e nu asså!! Känns bara så overkligt?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stolt över dig gumman ;) Du är sååå duktig. Vad kommer du kanske göra nästa fredag? :O Har jag missat något?

Anonym sa...

Åh vad kul att du äntligen kommit igång med träningen! Det kommer göra dig gott det kan jag lova! :) Man känner sig så stolt när man tränar och kommit hem sen .

Hey! Vad händer on the FRIDAY!? :O