söndag 18 januari 2009

Släktkalas.


Old Pic.


Kom precis hem från mamma. Har varit där hela eftermiddan för hon har haft lite släktingar hos seej :) Alltid trevligt. Har fikat och ätit massa gott :) Skulle bara önska att sånt händer lite oftare..

Jaja annars nu ska man väl sätta igång med disken man har.. usch! Men måste. Blir ju bara mer och mer annars.. Sen skulle väl Sarah gums komma förbi en sväng och dricka en kopp kaffe :) Och senare blir de väl bara och mysa framför tv:n, e ju så jääävla kallt ute!!!! Jag brukar faktiskt inte vara den som klagar men nu e de fan SVINKALLT!!!

Sen sitter jag här och blir så trött på att man alltid ska överreagera eller ta åt seej för minsta lilla när man har mens.. usch vad jag hatar mitt egna humör och sett då!! Fast iofs.. jag kanske tar åt meej ganska "bra" annars med. Verkar ju starkare nu än innan och de känner jag att jag e oxå men de krävs fan inte mkt för att man ska må dåligt igen :/ :/... Jobbigt de där.

Inga kommentarer: