måndag 5 januari 2009

Spårlöst.



Satt och kollade på spårlöst innan.. tycker de e intressant. Se om dom hittar folks biologiska föräldrar. Måste vara jätte kul för dom som får träffa sina riktiga föräldrar.. Alltid när jag kollar på det.. tänker jag på min egna pappa.. Jag e ju inte adopterad men jag har ju inte träffat honom sen jag var liten..och nu känns de så konstigt.. för nu lär jag inte göra det heller :S :S Jag kommer ju aldrig få svar på alla frågor jag har..som varför han lämnade oss.. om han nånsin tänkt på o ta kontakt med meej och varför han inte gjort de i såfall..(?). m.m m.m.
jag bara önskar att jag hade skrivit till honom ... fick ju adressen till honom för ett väldigt bra tag sen men de har inte blivit av att jag skrivit. Undrar om han hade svarat?! Sånt kommer man ju aldrig få reda på :/ Men jag känner ju ingen direkt sorg heller.. för jag kände honom inte ju.. Tycker bara så synd om Farfar, kan verkligen inte varit roligt och få ett sånt besked... han skulle kontakta meej inom kort oxå angående begravningen och så.. undrar om man ska gå? han var ju ändå min pappa.. men ändå.. såg ju han senast när jag var typ 3-4 år kanske.. :S

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tomt det måste kännas, att veta att man har en pappa ... Någonstans ... Men att han inte tar någon kontakt, och sen är det försent ... Älskar dig gumman . Du vet att jag finns här för dig ... Hela tiden ... Älskar dig fett mycket .