måndag 12 januari 2009

Soft.

Idag har de varit en riktigt soft idag.. inte gjort ett skit typ..haha. Bara kollat på TV :P Först var de en film man inte sett på 100 år typ.. School Of Rock. Sen var de bara lite strö program som Fear Factory, Top Model 11 och något annat konstigt program som jag inte kommer ihåg vad de hette :P M har varit här hela dagen så de har varit nice. Skönt oxå på något sett och slippa vara ensam även om vi inte hittade på något speciellt ihop. Jag tänkte M kunde hjälp meej med att sätta upp mitt draperi som jag fick i julklapp men de e ju inte så lätt att bara skruva rakt in i väggen :P Så M skulle ta med seej borrmaskin o så nästa gång han kommer. Hoppas bara inte det glöms bort... så de drar iväg. Vill ju få upp det! :) De finns en hel del jag skulle vilja fixa och köpa till min lägenhet detta året.. synd bara att man inte alls verkar ha råd med allt.. e ju så dålig på att spara oxå :/ Men lätt och spara när de inte går runt varje månad ens med mat o.s.v :S Lägga undan några hundralappar och sen sitter man där utan mat i flera dagar.. skulle inte tro så.. men vissa verkar ju inte fatta de där... utan säger att man ska spara i vilket fall.. och går de inte runt så har man planerat dåligt med ekonomin :S :S Men grejjen e att de har jag inte! Jag måste ju betala mina räkningar.. jag fyller på mobilen med de minsta varje månad.. endast 75:-kr...inte ett öre mer!! sen e de ju katt och hundmat och de måste jag ju köpa.. och sen mat till meej själv.. vilket jag alltid tar de billigaste.. vad fan mer kan jag göra?!


Jaja ikväll annars följde jag med M en sväng ner till V. Där blev de lite käk, spel och filmtittning. Såg Max Payne. Ingen film direkt för meej men men nu e de dax o sova. Får se vad man hittar på i mon då. Någon som har något förslag? :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är skönt med soft ibland men tycker det är så jämt :( Men det är ju det här med pengar :( Om man vill hitta på något kul så kostar det oftast pengar.. Kul att du fick komma iväg en sväng ikväll iaf. :) Du kan alltid leka med mig :P :D