söndag 4 januari 2009

Känner meej bättre :)

Yees idag känner jag meej bättre. :) Med magen iallafall. Spydde inte på hela dagen i går. Och mår inte illa idag :D :D Förskylningen sitter ju fortfarande i och de lär de väl göra i några dagar till men de e inte så farligt :) Jag e ju inte genomförskyld om man säger så. Som tur e.

På ett sätt har de bara varit skönt att ligga och sova så mkt och bara slappa framför tvin.. tror jag behövde detta efter all julstress m.m. Och som tur e har de ju faktiskt varit en del att kolla på..Simpsons, Koungens återkomst, Wallander, Djävulen och Jag, Vuxna människor.. m.m. jaa som sagt en hel del.. Sen var de ju The Hills maraton igår och ser att de e de idag med. :) Me like. Stör meej som faan på Heidis kille Spencer bara.. åååh sån idiot.. de e som dom säger han hjärntvättar henne så enormt :S Fattar inte hur hon kan välja bort Lauren för honom :S
jaja.. nu börjar de igen så nu ska jag slänga meej i soffan.
Pussheej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad jag blir o höra att du är på bättringsvägen ! :) Vet hur mycket det suuger att vara sjukis . Och magsjuka .. :/ Snuffsan lilla . Inte ska man gå o bli sjuk det första man gör på det nya året? Men då har du det avklarat sen hehe . Puss Bebi