torsdag 15 januari 2009

Torsdag.

Gick och la meej tidigt igår. Hade en hel del att tänka på men sen var jag rätt trött oxå. Gick ju en prommenad med Cindy på 1 och ½ timme i går kväll :) Först en sväng här uppe vid villorna sen elljusspåret på Öxnegården. Var väldigt skönt faktiskt men blev liiite jobbigt på slutet :P hahah. Annars på dagen var ju mamma här som vanligt och vi käkade mat.. sen pysslade jag lite.. tog bl.a bort snön som jag haft sprejat på varenda ruta här i jul. Så nu har jag bara vädringsfönstret kvar. När jag kom in sen efter prommenaden blev de och käka lite och efter de en skön varm dusch, innan jag kröp ner i soffan framför tv:n. :) Såg ett program om en organisation i Spanien (INTE den jag tog Homer ifrån)..och jisses vad irriterad jag blir!!!!!! Förstår inte hur man kan behandla hundarna så.. när man utgår egentligen ifrån för att hjälpa dom :S Tycker så synd om hundarna!! Vissa gör ju de bara för pengarnas skull.. fattar inte!! Håll på med något annat då om de bara e pengar man vill ha.. så att ingen annan blir lidande!!!

Sen när de bara var 10 min kvar på programmet ungefär så ringer min hemtelefon.. Då var de Christian min pappas bror...som berättade för meej när min pappas begravning skulle hållas... + att han berättade lite annat oxå.. allt som handlar om min pappa e ju väldigt intressant för meej att veta eftersom jag aldrig kommer få chansen att lära känna honom själv tyvärr... :/ Får väl se om jag ska gå på begravningen.. Jag har inte riktigt bestämmt de än.. .


Carlito Rossi ft D12 - Hater In The Club

Inga kommentarer: