lördag 17 januari 2009

Utmanad.


Old Pic.



Jag har blivit utmanad och då måste man ju anta utmaningen :)
Den som utmanade mig är Cicci :) http://cicci85.blogg.se


Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så att det vet om utmaningen.



1. Jag har svår panikångest, som jag håller på att bearbeta själv, utan några medeciner eller något.
2. Jag saknar kärleken.
3. Jag älskar uppmärksamhet :P
4. Jag har inte alls många vänner, men dom jag har står meej väldigt nära och dom betyder otroligt mkt för mej! <3 <3
5. Jag är rädd för att bli gammal.
6. Jag har väldigt svårt att acceptera brudar jag inte känner.
7. Jag har dåligt självförtroende.



Jag utmanar!
Tess
Sarah
Ida
Qamilla
Bella
Madde

kom bara på 6 stycken :P

Inga kommentarer: