söndag 25 januari 2009

Musiiic.


(OldPic.)


Nu sitter man här och soterar lite musiik igen.. undrar om man nånsin kommer bli färdig med de :P Ändå e ju de roliga att man tycker efter ett tag att man inte har någon musiik alls.. utan lyssnar på samma hela tiden :O
Annars har de varit väldigt lugnt idag.. mamma var här som vanligt. Blev mat, buws med Flisan och spela lite kort. Sen tog jag hand om disken. Känner meej väldigt duktig för jag har typ diskat varje dag nu!! e inte alls vanligt när de gäller meej annars. Men fan va skönt de e att inte ha ett stort berg med disk i köket!! Hoppas bara man kan hålla de såhär. Efter jag gjort de blev de vila en liten stund.. sen blev de prommenad med Cindy gums. Elljusspåret på 3,7 km :D *känner meej duktig ännu en gång* haha. Ne men de var gött faktiskt.. bara de att vissa lampor funkade inte.. så ibland blev de kolsvart och så e man ju mitt ute i skogen :S :S Sen var de skithalt på vissa ställen.. tur att jag hade Cindy o hålla i hehe :P

Nee nu ska jag nog gowsa ner meej i soffan och hoppas på att de finns något bra att de på tv. Någon som vet om de finns de? :)

Pussheej.

Inga kommentarer: