torsdag 8 januari 2009

Tvättat.

Yees idag har jag tvättat. Känns så jävla skönt. Hade massa tvätt nu efter jul o allting.. vem vill tvätta under julen lixom?! :P Sen nu efter har jag ju varit sjuk en vecka så orka göra nånting då :/. Ne så idag fick de bli nu när man äntligen börja känna seej som seej själv igen :) Bokade två tvätt tider irad så jag skulle hinna tvätta allt 15.00-22.00. Och under tiden diskade jag, plockade i ordning och fikade lite med mamma som kom förbi en sväng :) Stackarn som oxå åkte på en förskylning, säkert på grund av meej.. :$ Men de går ju över som tur e.
Gick ut en sväng vid vattentornet och stypet med Cindy oxå. Har inte samvete att sitta inne med henne när de e snö ute.. Hon bara älskar ju snö ;) Lilla gumman du e så söt!! Vet inte hur jag kunde tänka som jag gjorde i höstas, vad jag fick det i från. Det e ju du och jag älskling!! <3<3 Kommer aldrig lämna dig!
Sen när vi kom tillbaka, tänkte jag att de e lika bra att gå ner till tvättstugan med en gång..onödigt att klä av seej och gå in och sen ut igen lixom.. Men när jag kom ner, kom jag INTE in i själva tvättstugedörren :S :S :S Jag bara WhatThaFuck mina kläder!!!!!!!!!!!! Miiin tvätt!!! Vad fan gör jag nu?! Klockan e lixom 9 på kvällen och alla har ju redan slutat för länge sen... :S Jag försökte om och om igen.. drog min bricka mot den där grejjen och varje gång visade den att jag hade öppnat för jag hade tid till 22... men fick fortfarande inte upp dörren!!! Och jag slet och slet.. men den dörren har ju aldrig varit trög innan så förstod inte varför den helt skulle blivit de på 1 timma :S :S Men de fanns inget annat o göra än att gå upp och ringa jouren.. tänkte ju verkligen inte riskera att jag inte hade kommit upp i tid i mon när första tvättiden e.. och att mina kläder skulle blivit snodda eller nått...fick först sitta i sån jävla kö när jag ringde i typ 5-10 min.. sen svarade äntligen någon och sa att dom skulle skicka ut nån o hjälpa meej :) 20 min senare ringen en från jouren och säger att dom e nere i tvättstugan men att dom inte hittar något fel :S Så jag går ner.. men min bricka funkar fortfarande inte till den dörren :S men deras gjorde!!! :S Och de kan ju lixom inte vara fel på min bricka för då hade jag ju inte kommit in genom den första dörren heller.. jaja jag fick min tvätt ialf de e huvudsaken!! Nackdelen var att jag var ju tvungen att bära upp ALLT på en gång :S :S Snacka om att de var tungt och jobbigt!!!! dog när jag kom hem.. hahaha.
Ne men de var riktigt skönt att bara slänga tvätten åt helvete när man kom in och sätta seej och käka framför en film på tv. Innan man vek, hängde upp och fixade de sista med tvätten. :) Ren tvätt luktar sååååå gooott ;P

Gick min sista runda med Cindy och satte meej sen vid datorn.. läste en mycket fin väns blogg och blev väldigt orolig.. tycker verkligen inte om när mina vänner mår dålig.. vet själv hur det e... och vet hur dåligt de kan gå om man känner att ingen lyssnar.. så jag ringde upp och pratade med honom.. kändes skönt. Hade inte kunnat bara skita iallt och inte höra av meej även om vi inte hörts av så på ett bra tag. Och jag hoppas att du vet nu att jag finns här för deej.. Även om jag inte e så bra på att komma med råd o liknande men jag e bra på att lyssna!! Ta hand om deej nu!
@->--


Nee nu e de dags o sova.. e rätt trött efter allt idag. Och i mon ska jag väl fortsätta fixa.. damsuga och så. Innan de blir en tripp ner till stan. Hem till Catharina för o äta lite kvällsmat :) Myys.
Gonatt! Pussheej



Gammal mysbild på meej och Cindy gumman. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade fått panik om jag inte fått tag på mina kläder haha ! Herregud vad damp jag hade fått , men det slutade lyckligt iaf ! :) Vad skönt att du känner dig bra igen o att du fått fixat o donat hemma lite . Love u hunnyyyyy <3