fredag 9 januari 2009

:)

Kom precis hem nu IGEN :P hehe. Åkte först till Catharina vid 5.Cindy gumman fick oxå följa med och hon var skitglad. Hon älskar ju att åka buss :P
Kom dit och blev bjuden på lite kvällsmat. Gott!! Var strimlad kycklingfile´ som låg i en form tillsammans med vispad grädde, vitlök o lite andra grejjer med ris till :) Mums. Efter maten gick vi en sväng. Tycker de e så skönt o röra på seej lite efter maten.. annars sitter man bara o segar ihop haha. Och de var ju kul för Cindy med och se lite annat. :) Men faan vad kallt de var!!!!!! Brrr hatar när de blåser o shiit. var skönt o komma in igen. Sen satt vi bara i soffan.. tjötade lite och kollade lite smått på TV. Catharina var ju rätt trött med eftersom hon jobbar...Åkte hem sen strax innan 9. Kom hem och satt och tjötade i tele... först med mamma sen med Sarah sen ringde Marcus och sist ringde jag upp Tess gumman. Tyckte de lät så tråkigt att bara sitta hemma själv och sen ville jag ju så gärna träffa henne så jag slängde meej på bussen igen i hopp om att jag hade en sista resa kvar på mitt busskort och de hade jag :D :D Så då blev de Huskvarna. Och pratade med Sarah gums hela vägen för jag e lite nojjig av att gå ensam sådär sent på kvällarna i mörkret :/
Gumman blev lite snopen när jag kom ner med glad :) Var så kul och träffa deej en stund även om de bara blev en halvtimma :/ Tog ett bloss sen fick hon sin julklapp :D Tur att du blev glad gums! :D <3<3 Tror öronhängerna kommer bli skitfina på deej och vad jag längtar tills vi ska ut och fira 10-års jubileum :D :D :D !!!!!!! Loooove.


Inga kommentarer: