onsdag 21 januari 2009

Myskväll.

Ikväll har jag och Cindy gumman varit nere hos Tess en sväng :) Hon ska vara hemma i sin lägenhet nu ett par dagar så åkte dit för att hålla henne lite sällskap. Trist att sitta där ju utan bredband och TV :S Synd bara att bussarna hem går så "tidigt". Kändes ju nästan som man precis hade kommit dit och så ska man åka hem :/ Men vad gör man då.. var ju oxå ganska trött så jag hade nog inte pallat att sitta där till 5-6 på morronen när första bussen går :P Sen vill jag ju inte sova utan min lilla Fliis älskling heller <3 Det var kul att ha med Cindy även om hon e lite jobbig sådär att åka med, drar en del och ska givetvis skälla på alla andra hundar hon ser :P Som tur var mötte vi aldrig någon på bussen ialf :P Hade inte varit så kul om de kommit på en eller flera hundar till :P

Annars idag har jag varit i Huskvarna en sväng, tagit ut pengarna till träningskortet (gick in på banken och fixade de helt själv :D :D *stolt*), köpt mina linser (för 1450:- :S :S :S) och handlat väldigt lite på Willys. Känndes så konstigt att bara handla för 200:- spänn.. e alltid van att storhandla den 19:onde när jag fått pengar för typ 1000:-.. men de hade man ju inte råd med nu :/


Hittade en gammal skön låt..Robyn - Cobrastyle

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jättemysigt att ni kunde komma förbi både du o cindy älskling :)<3