söndag 1 februari 2009

Söndag.

Sorry att jag aldrig skrev mer sen i fredagskväll.. men var rätt trött. Kom hem vid elva på kvällen och gick ju upp vid halv sju på morronen. Stressat var de ju med.. tog ju längre tid på meej att göra meej iordning än vad jag tänkt meej.. så vi kom ju inte iväg förrens strax efter halv tio :/ Hade ju tänkt att SENAST åka vid nio.. menmen.. Fick köra på rätt bra ner.. tog knappt 2 och ½ timma. Körde typ i 140-160 hela vägen :P Kom då till farfar stax efter 12.. käkade några mackor och pratade lite.. fick en chock.. farfar berättade att hans sambo Lillemor gått bort i torsdags...(alltså dagen innan vi kom). jag höll ju på att kläcka "nee, du skojjar?!?!" men hejjdade meej för kände att de var verkligen INTE rätt tillfälle för den kommentaren.. men blev så jävla chockad.. trodde ju inte de var sant.. pratade ju med Lillemor bara för en vecka sen i telefon.. när jag ringde för att prata med farfar om pappas begravning.. :/ Det var något stort kärl som hade brustit.. så hon hade dött i ambulansen på väg in till sjukhuset :( Och dom sa att även om hon varit inne på sjukhuset när detta hände hade dom inte kunnat göra någonting ändå för allt går så fort :( :( :( Skit hemskt och otäck ju.. :(
Tycker så synd om farfar oxå.. först förlora sin son. Som dessutom tar livet av seej strax innan jul.. och sen dagen innan sin sons begravning dör hans sambo.. :S :S :(
Märktes ju givetvis att han verkligen inte mådde bra.. han var skitblek.. och jag undrar ju hur han ska klara seej nu.. och leva helt ensam... han e ju rätt gammal oxå.. :/


Nee nu måste jag ut med Cindy en sväng.. kände att jag satt här o segade ihop ganska mkt.. måste ut o röra på meej lite. Får fortsätta lite senare.
Pussheej.

Inga kommentarer: