onsdag 28 januari 2009

Sköön musiik!

Sitter här och lyssnar på lite gammal musiik som jag blev sugen på att höra :) Skitniiice att lyssna på gammla favoritlåtar som man inte hört på 100 år typ :)

Annars idag har jag städat och fixat lite. Satte ju in lite gamla kort i ramarna jag fick av brosan i julklapp. Har ju inte framkallat dom korten jag vill ha än.. fanns ingen tid sen tog pengarna slut.. och nu har jag verkligen inte råd med de. Eftersom jag köpte tvättkorgen, en kalender och mattor + lite mer häromdan.. Önskar bara man kunde ha mer pengar nån gång..men men. Blev rätt okeej ändå :) Bättre en vinterbilder och julstrumpa nu ialf hahaha.

Sen ikväll fick jag besök av D, vi gick en prommenad i skogen med Cindis och sen blev de film här hemma. Såg Rec. Så äntligen har jag oxå sett den.. :P Men tyckte faktiskt inte att den var sååå bra.. lite coolt dock att den en filmad med vanlig kamera. Gör de ju lite annorlunda.
Har tvättat ikväll oxå, de tkr jag e nice. Hänger man upp tvätt i badrummet som inte hunnit torka.. luktar så gott :) Börjar bara trivas mer och mer när jag fixar mer o mer i lägenheten! Så myys!!

Nee nu vet jag inte hur flummigt detta inlägg blev.. e nämligen skeet trött.
Tänkte gå o lägga meej nu. Men skriver i mon! Natti Natti!


Pussheej.



LL Cool J feat. Jennifer Lopez - Control Myself



LL Cool J feat.Teairra Mari - Preserve The Sexy

1 kommentar:

Anonym sa...

Heter jag bara D nu?;P Det var kul o gå med dig.. Puss/D