tisdag 27 januari 2009

Tisdag.

Tränat igen :)
Orkade inte skriva igår :P Tog bara de lugnt på dagen.. sen var ju jag och Catharina iväg och tränade igen :D Skit gött! e verkligen glad att jag kommit igång med de. Tiden gick jätte snabbt och jag var typ inte alls trött när vi skulle gå. Fast jag hade kört på alla möjliga maskiner. Tränade kondition, armar, ben och mage :) Magen mest ;) Körde alla tre maskiner som dom har där. :)
Sen har man hört talas om dom som säger att dom blir så mkt piggare och gladare när dom börjar träna.. och visst de har man ju trott på men inte att de skulle kännas så stor skillnad efter bara 2 ggr. Var verkligen på skitbra humör efter träningen :D
Skulle ju in på ICA oxå efter träningen.. så när vi kommer ut från Friskis säger Catharina.. gå du in så länge så ska jag bara gå och lämna väskan i bilen. Hmm tänkte jag.. hur ska detta gå.. har ju inte gått in på ICA själv på jag vet inte hur länge :O Men vafan jag var ju på så bra humör så varför inte testa?! :) Så jag gick in.. börja plocka lite frukt i lugn o ro. Och i början kändes de ju faktiskt lite jobbigt.. men de var nog bara vetskapen om att jag inte varit inne där själv på länge som sagt.. men sen gick jag vidare och plockade bröd o mjölk.. och då kändes de ingenting :D :D Och då blev jag ju ännu gladare!! Kändes bara som de bubblade inom meej när vi kom ut från ICA sen :D *stolt*

När jag kom hem blev de dusch, sen käk och en prommenad med Cindy. Satt lite vid datorn.. och sen hittade jag en komedi på TV. :) The Groomsmen. Tror jag den hette. Den var kul :)


Krångligt.
Idag har jag bara tagit de lugnt.. mamma kom vid 12.00 skulle käka.. men varken jag eller hon kände för att äta falukorv som e de ända vi har hemma just nu :/ Har ju ätit de i flera dar i streck nu :( Inte alls gott.. så mamma ringde till banken för att se om hon kunde få veta hur mkt pengar hon har kvar på kortet.. Hon har ju varken internetbanken eller telefonbanken.. o den atomaten här nere visar ju bara hur mkt man har tagit ut.. inget annat :/ Och orka då slösa 50spänn för att åka ner till Huskvarna o kolla om man inte ens vet om man har några pengar på kortet :/ Men men.. hon ringde ialf. Och han mamma pratade med skulle lämna över ärendet till någon annan som skulle ringa lite senare... de gick en halvtimma.. de gick en timma.. de gick en och en halvtimma och ingen ringde.. :S:S Jag var verkligen skithungrig!!! Tillslut fråga jag om hon inte visste ifall hon hade minst 100 spänn kvar i alf.. och de trodde hon ju absolut så då gick jag ner och köpte en pizza :D Skit gott var de! e ju egentligen fel o äta sånt nu när man börjat träna o allt.. men en halv kan väl inte göra så mkt?! Sen var de ju längesen jag åt de nu ju..


Handlat.
Efter maten blev jag skittrött.. så gick o vilade en liten stund. Sen kom M och vi åkte till Rusta, Maxi och sen en sväng ut till Bankeryd. Kul o gå runt o kolla i affärer tkr ja.. se om man hittar något till hemmet! Tycker de e så himla kul med heminredning har jag kommit på hehe.:D Hittade 2 runda vita mattor som jag har lagt i köket på Rusta.. sen på Maxi köpte jag en tvättkorg som jag behövt länge, lite hygienartiklar och en kalender. Behöver ju de nu när man börjar göra lite mer så man inte glömmer bort något ;)


Nee nu ska jag gå o göra milkeshake :D
Pussheej

Inga kommentarer: