onsdag 7 januari 2009

I Can Play That Game.

Jag förstår meej inte på killar.. ALLA e såna playas.. ALLA.. Varför finns det aldrig någon vettig.. måste man ta någon som har glasögon, inte har några vänner och kan inte få någon annan brud om man ska få någon som inte e playa? :S :S NoThanks!!!
Och sen varför e man egentligen så korkad själv..? Man genomskådar ju dom lätt varje gång.. från första stunden. Ändå så bryr man seej inte om det när de väl gäller :S :S Varför? Man sitter ju efterråt och e irriterad som fan!!
Men visst.. jag kan oxå spela det spelet..


Nu börjar jag ialf bli mkt mkt bättre. Har mest bara en jävla jobbig hosta kvar.. men den brukar ju alltid stanna kvar till sist så det var ju ingen ovanligt. Kan ju inte smitta heller så det skulle va skönt och kunna träffa lite folk igen snart. Var skönt dom första dagarna att bara slappa framför tvin hela dagarna och bara vila, men nu e de nog :P Vill ju träffa min Tess gumma snart oxå! Var alldeles för längesen nu! Saknar deej darliing. <3 Älskar deej så mycket och e jätte glad att vi hörs av så ofta igen!!


Finns så mkt jag vill göra med detta året.. det mesta som hindrar e min extremt KASSA ekonomi!!! :@ :@ Hatar att den jämt förstör allt!! Kan inte göra det för jag har inte råd.. kan inte köpa det för jag har inte råd.. kan inte åka dit för jag har inte råd!!! åååh jag blir så irriterad!! Visst det e jätte skönt att jag kan betala alla mina räkningar och sånt. DET räcker pengarna till ju.. men allt annat då.. mat? nöje? ...man ska bara betala allt och se glad ut och sen sitta här i sin lägenhet som kostar över 4000:- i månaden och inte göra ett piss!!!!!! :S :S :@!!!
Hade jag haft pengar då hade jag fixat i min lägenhet, köpt MASSA mat och fyllt frysen med, shoppat massa snygga kläder, rest och gjort massa kul tillsammans med min familj och mina underbara vänner. Generös skulle jag vara för det vill jag vara! e så kul att nån gång kunna bjuda eller ge bort saker. Inte för att jag får den möjligheten speciellt ofta.. mer tvärtom.. men faan vad kul det e när man väl får chansen. I Love It.

Nee nu ska jag gå o lägga meej. Marcus sover här i natt :) :) Skönt att slippa vara ensam. Vi såg film ikväll och åt kladdkaka med glass! *mums*


Mirrors.

Inga kommentarer: