tisdag 13 januari 2009

Städat barr.

haha jaa de e vad jag har gjort hela eftermiddan :P Passade på att fixa lite med de när mamma var här. Tycker de e mkt lättare att komma igång med nånting om jag har sällskap ^^ Men faan vad barr jag hade överallt.. över hela vardagsrummet.. skrivbordet och ballkongen :O :O Fick städa som sjutton för att få bort allt.. och jag tror ändå inte att alla barr e borta hahaha. Men de e värt de.. jag vill då fan aldrig ha någon plastgran.. de e inte alls samma känsla! Men jag kan ju lova att efter jag slängt ner den från ballkongen hade min stoora gran inte ett ända barr kvar på seej längre hahaha. Bärde bort den till sophuset, och jag undrar om den e kvar där nu.. den kanske blåst i väg haha så mkt som de blåser ute :O :P Plockade ju ner restrerande av julen oxå.. har bara kvar mina julgardiner och ljusstakar. De tänkte jag pyssla med i morron när jag får tillbaka mina vanliga gardiner av mamma.. hon skulle stryka dom åt meej i mon <3. Snällt eftersom jag inte har något eget strykjärn :)
Efter allt fixade blev de lite kortspel med mamma och när hon hade gått hem tog jag med meej Cindy och Sarah gums ut på en prommenad :) De var skönt. Synd nog så håller man ju aldrig att gå en lite längre prommenad varje dag... :/ Skulle verkligen vilja de annars.. med på ett eller annat sätt så skiter man bara i de efter ett tag.. beroende på att man e för lat eller för att vädret e urkasst. :/ Tråkigt. Följde med Sarah hem efter prommenaden för att vara lite sällskap när hon städade. :) Blev inte så jätte mkt städande bara för gumman mådde inte bra :( Hoppas de blir bättre tills i mon!<3 Och att de inte e de vi gissar på. Kändes dock jätte bra och skönt att bara sitta och tjöta en stund.. kändes sådär avslappnat som de brukade göra innan när vi umgicks inte alls sådär stelt som de har gjort dom senaste gångerna annars. Tycler jag var jätte bra :D Älskar deej gumman.

När jag kom hem blev de lite käk sen datorn. Pratat en hel del med folk på msn och lyssnat på lite go musiik :) Satt även o kollade lite gamla bilder. Fick ju ramar av min brosa i julklapp så tänkte framkalla kort. Givetvis ett par stycken på lilla Homer!! Så fort jag satt o kollade på massa bilder på honom knöt de seej i magen och jag fick en klump i halsen.. fattar inte att de kan göra så ont fortfarande.. :/ :(



Barr :O



Ännu mera barr :O



Saknar deej så de gör ont bebiiis. (U)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte lite barr det hahah :P Hoppas du fått bort allt nu. Men barr kan man nog hitta ett bra tag efter :P hehe.. Det var mysigt att ha dig här gumman. Tack och lov så var det inte det vi trodde :P Måste ju vänta på dig :P höhö :) Älskar dig gumman.. <3

Anonym sa...

HAHA barr all over your place asså . Hade fått damp på dessa barr , själv så får plastgran duga, visst dom är lite skeva, luktar inte så gott men jag är lat .. moahaa :D Love u bebee .