onsdag 1 december 2010

Wii is the shit ♥

Kom precis ut från en snabbdusch. Stod och dansade en halvtimma på
min dansmatta jag har till wii:et. Har inte dansat på den på hur
länge som helst. Har tyckt att de har varit rätt svårt så har dragit
mig för de, visst de är rätt svårt till en början men ger man de en
chans så är de kul och de känns som man tränar då jag blev alldeles
svettig haha. Kanske borde köra de några gånger i veckan, nu när
jag inte har någon att träna med ;) Så man inte bara sitter o slöar
framför tvin :P

Annars idag har jag bara tagit de lugnt, mår bättre nu från min
på började förskylning men vill inte ta några risker. Gjorde ju så
mycket i går...

Bylsade på mig massa kläder o gick en liten prommenad med Cindy i
kväll i allafall, de var längesen nu. Så de kändes gött! De är
kallt men de är skön luft, fräsch och frisk! Me like ♥

Såg en gammal film på VHS i eftermiddags, hittade den i min låda
o letade efter något att kika på när jag käkade. Fear heter den.
Minns att jag tyckte den var lite creapy när jag var yngre, ialf
på slutet...Men nu är den ju ingenting mot alla skräckisar som
man sett på senare år haha.


Någon som minns? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh har du en dansmatta till Weii?? Vill oxå prova =D Puss Anna