tisdag 14 december 2010

Fredagen den 10 dec ♥

Har sett att jag inte skrivit någonting om förra fredagen när
jag och Anna hade fredagsmys igen :) Känns toppen att börja
helgen så!

På eftermiddagen innan gumman kom började jag baka min julkaka.
Har nästan blivit en vana att baka varje fredag haha, först
lussebullar fredagen den 26 november sen pepparkakor fredagen
den 3 december o så julkaka nu fredagen den 10 december :P
Men denna fredagen blir de inget bak ialf! För nu är jag
färdig! Och detta baket var de smidigaste av dom alla, bara
röra ihop en smet o hälla på långpanna in princip :)







Klaaar ;D mums! Gillar min julkaka :)

Anna hann komma i slutet av baket, så hon fick slicka rent
bunken hahah. Och under tiden vi väntade på att kakan skulle
svalna hoppade vi runt lite på dansmattan. När kakan var helt
klar värmde vi oboy och åt ostmackor, innan vi prommenerade
ut i vintervädret :D




Så mysigt!

Därefter blev de filmkväll, såg på två olika skräckfilmer. Men
ingen var något ha tyckte jag. De känns som dom inte kan göra
bra skräckfilmer längre.. Hur läskig var Devil liksom??
Blev halvskraj ett par gånger som dock varade bara ett par sek.
Resten av filmen var bara skit. The Last Exorcism som vi såg sen
var lite bättre, men fortfarande långt i från en höjdare och
skitkasst slut var de med. Nee ingen tur på filmfronten i
fredags inte :/ Men jag hade trevligt ändå!♥

3 kommentarer:

Twixy sa...

man har nog blivit för avtrubbad genom alla år för att bli rädd av skräckisar nu :/
svar; tackar, jätte nöjd me vingarna :D

Lotta sa...

Sv: hihi, jaa det är jobbigt när man ska ta sig dit men när man väl är där så känns de så hima skönt :)

Anonym sa...

Mysigt som alltid =) <3 Anna