måndag 13 december 2010

12 dec ♥

Dagen har bara varit lugn, fick min vecka för nån dag sen så
har ingen ork. Är trött o seg typ hela tiden :S Vilket
resulterade till att jag vilade en stund i eftermiddag. Efter
de blev de ett par mackor, dagens avsnitt av trolltider och
tända de tredje ljuset på adventljusstaken :) Mys!



Vid nio ringde Marcus o vi drog ner till ICA en sväng,
blev lite handling för mig och vi köpte chips o dricka till
lite filmmys :) Mötte även upp Marcus I. Drog hem till mig
och slog på Skyline :)En helt okej film, tror att de kommer
komma en tvåa sen oxå. Förutom chips och dipp blev de glögg
och pepparkakor :D Man kommer bli ännu tjockare nu under
jul ju.. hahah.



Äntligen har man fått reda på vad brosan önskar sig!
Han ska alltid vara ute i sista stund :P Har bara hans
och Cindys julklappar kvar nu :D De är så gött att man
börjar i tid! Fast har egentligen inte så mycket annat
val ändå.. p.g.a min kassa ekonomi.. skulle aldrig klara
av att köpa ALLA julklappar nu.. :S

Inga kommentarer: