måndag 20 december 2010

Sticker i väg o köper gran :)

Snart är de dags att fara ner till ICA för att köpa gran :D
Dom säljer ju granar utanför ICA varje år :) Så jag o mamma
får skjuts av mammas morbror ner. Hoppas bara att jag får
tag på en fin! Var så nöjd med förra årets gran! Vill ha
en likadan!


Förra årets gran (:

Annars idag har jag inte hunnit med så mycket än, sov ju
rätt länge. Eftersom jag fastnade uppe vid datorn i natt.
Hade svårt att somna. Ibland är de bara dumt att vila på
dagen... Har ialf varit borta hos mamma o ätit lite mat
sen stötte jag ihop med Tommy på vägen hem :) Kul när man
stöter ihop med någon sådär spontant. De gillas! Eftersom
de inte händer mig speciellt ofta, då jag är mycket hemma..
Cindy blev jätte glad! För Tommy stod ju och skottade snö.
Och snö är ju bland de roligaste som finns enligt henne ;P


En liten julgrupp som jag fick av mamma idag :) TACK!♥

Inga kommentarer: