söndag 19 december 2010

Blogg uppehåll.

Här har de inte hänt mycket på ett tag, anledningen till de är
att mitt tangetbord bestämde sig för att sluta fungera i torsdags
kväll :( Fattade ingenting då jag inte har varit o pillat på
några inställningar.. eller tryckt på några konstiga knappar.

Som tur var sa Marcus att de fanns ett skärmtangetbord så fick
fram de och har fått använda de i helgen. Varit hur segt som
helst och de tar 100 år att skriva en mening.. men ja de har
ju funkat. De jobbigaste var o svara på ett mail ang min
verksamhet :P Tog lång tid! Men nu så har Marcus fixat! :D
Han skruvade upp datorn lite grann o pillade o så vips funkade
de! Tog bara runt 5-10 min :D Super gött o ha de fixat igen!



I torsdags var Ida gumman o lilla Minea och hälsade på en
sväng. Var hur trevligt som helst! Och så sööt lilla Minea är.
Fick hålla lilla knytet och fan vad ovanligt de kändes! Var
lite rädd för att hon skulle börja gallskrika..Men som tur
var gjorde hon inte de (; Jag o gumman satt o pratade massor,
hade mysigt julfika och spelade lite wii :) Följde gumman
till bussen sen oxå så jag fick köra lite barnvagn ;)
Var lite läskigt när de var halt ute, verkligen sämsta
tillfället om man skulle ramlat :S:S
Hoppas vi kan ses snart igen gumman!!♥