tisdag 14 december 2010

Lucia ♥

Började dagen med tidig frukost och Luciafirande på TV, då
Marcus sov här i natt och jag vaknade när han stack till
jobbet. Lite störande.. tycker faktiskt de är bättre att
han sover hemma på vardagarna. Tycker inte om att bli störd
när jag sover hahah. Men de var mysigt o få se lite av
Luciafirandet på TV ialf. Satt där med ett par mackor o
ett tänt ljus :)

Passade på att gå ut med Cindy oxå när jag ändå var vaken
innan jag hoppade i säng en stund till. Skönt!
Sov en bra stund så när jag vaknade igen var de dags att
börja med lunchen till mig o mamma. Blev hel kyckling o
pommes. Riktigt god mat bara för att de var Lucia ^^

Efter maten blev de lite plock o städ och sen ringde Anna
gumman ♥ Alltid trevligt att prata med dig! Timmar kan
flyga i väg utan att man ens märker de ;) O vi har alltid
något nytt att prata om!

Hann precis lägga på så ringer de på dörren.. då var de
Marcus som kom förbi för att hämta sin dator o käka lite.
O innan han drog så kom mamma. Så de har varit fullt upp :D
Mamma och jag hade ett mysigt Luciafika med macka, lusse-
bullar, julkaka och pepparkakor. Sen satte vi oss och
skrev lite julkort :) De känns som de blir fler o fler
julkort o skriva för varje år hehe. Mysigt! Satt här med
flera tända ljus, dov julmusik och min bras DVD på hela
kvällen :) ♥






3 kommentarer:

sanna sa...

Tack gumman :) Jag tror det är ganska många som känner igen sig i just det inlägget.
Vi får ses nån dag efter all julstress tycker jag allt :) Ska du göra på nyår?

Miia sa...

Svar: Inget att tacka för, allt jag skrev var bara sanning :) Jag tror oxå att de är många som känner igen sig i det inlägget.
Tycker absolut att vi ska ses efter jul! Har inga direkta planer inför nyår mer än att jag ska fira med Anna och några av hennes vänner. Men med vilka mer och vart har jag ingen aning om :P Själv då?

Anonym sa...

Vad mysigt du å din mamma verkade ha =) Haha ja vi kan då prata så timmarna försvinner iväg :P haha <3<3 Anna