lördag 4 december 2010

3 dec ♥

Här har de inte hänt mycket idag :P Men de är för jag har haft
fullt upp sen jag kom hem från lunchen hos mamma :P.
Började med pepparkaksbaket direkt när jag kom hem, eftersom
jag vet att de tar lång tid och ville inte hålla på med de
hela kvällen. Marcus kom upp en sväng oxå och hjälpte mig lite.
Första plåten blev helt misslyckad.. typ alla brända haha.
Inte lätt när dom är så tunna.. sen bakar man ju faktiskt
bara pepparkakor en gång om året!!

Degen var för jävla god ialf! Åt massor haha. Trots de blev
de 4 fulla burkar med pepparkakor och en hel del slängda
brända :P. Anna gumman kom ju vid 4 oxå och hjälpte till!
Hon började med att käka massa deg hahaha,så hon sen fick
ont i magen! Men det är mysigt när man är flera. Skulle
aldrig ställa mig och baka på så stor deg helt själv..
De var riktig julstämmning här hemma! Julmusik, pepparkakor,
pepparkaksdoft,julpynt och massa snö ute :D Me like ♥

När pepparkaksbaket äntligen var färdigt (alltid så
jobbigt i slutet! Man vill bara bli färdig, eftersom
man har hållt på i flera timmar och de inte är roligt
längre..) så var gumman gullig o städade ♥ Tack! Var så
skönt o få sitta o ta de lugnt en stund. Hade så ont i
ryggen, då jag är lång o få börja mig en del när jag
ska stå över bänken.











När gumman hade städat färdigt blev de en cigg och lite
varm glögg ♥ Innan vi prövade min wii dansmatta en stund.
Fan vad svårt de är bara på andra nivån!! Hur fan ska man
nånsinn klara av de allra svåraste?????? Nån som har
gjort de? Skulle hemskt gärna vilja se någon göra de!




Efter ca 40 min dansade var vi alldeles svettiga så
bestämmde oss för att gå en prommenad med Cindy för att
svalka av oss. Och faaan vad mysigt de var! Gick en
runda i skogen så man kunde ha Cindy lös. Skit mysigt
med all snö och toppen väder! Alldeles vindstilla o
inte kallt. Önskar man hade kunnat ta kort. Hade inte
med kameran o sen hade dom bara blivit för mörka.. :/

När vi kom tillbaka var de upp o lämna Cindy sen ner till
macken en sväng för att köpa chips,dipp och cola för att
sedan åka hem till mig o mysa ner oss i soffan framför
en film. Frozen blev de, 3:dje gången jag
såg den. Men den är bra! Väldigt gripande. Tårarna rinner
varje gång jag ser den..!



Nu tjatar grabbarna om att dom vill spela lite dota
igen så dags att avrunda! Men TACK Anna gumman för en
toppen kväll!♥ Ännu en bra start på helgen, vi kanske
ska ta o hitta på något mys varje fredag? ;)

6 kommentarer:

Tobias Foto sa...

Kommentar 1:
Nä, jag kan väl inte säga att jag gillar sånna spel direkt.. jag är mer för typer som WoW och Diablo :D Det är grejjer de! :D

Jo, jag vet hur folk är.. jag har ändå en helt ok siffra när de gäller besökarantalet, men väldigt få kommentarer.. spelar ingen roll vad man skriver så får man väldigt få ;)

Hehe, det är inte så svårt att bli väktare så det är verkligen ingenting att hänga i julgranen så ;) Nja.. jag sitter på ett hotell och där är det inte så mycket fulla människor faktiskt vilket är skönt.. Däremot skulle jag inte vilja vara ordningsvakt och stå i dörren på någon krog.. jag skulle inte klara av det..

Jo, jag ska försöka med de.. har annars en annan viktig grej som ska göras under morgondagen som du kan spana in här på hemsidan sen.. :)

Kommentar 2:
Tusen tack för komplimangerna både här och på Facebook.. det värmer.. :) Kul att du gillar den och att du kommenterat =) Tack som fan, det värmer..

Ang. att du vill bli fotad av mig så har du priser etc på hemsidan under just "priser" Det kommer komma erbjudanden både på hemsidan samt facebook så håll utkik =)

Hoppas du får en underbar Lördag..

kram

Michelle sa...

Åh så gott med pepparkakor :)

Ida sa...

Åh vad mysigt! Vi får ta och ses snart stumpan!

Anonym sa...

Tack själv för en super mysig Fredag =D Me like massa hihi <3

Myaraq sa...

Åh.. Vad bra den verkar vara! Blev sjukt sugen på att se den nu!

Miia sa...

Myraq: Den är bra! Tycker absolut du ska se den :)