tisdag 21 december 2010

Ung och bortskämd.


Har precis kollat på dagens avsnitt av Ung och Bortskämd på
SVT play. Och blir så irriterad. Föräldrarna röstar ju inte
rättvist! Ungdommarna ska vara med i programmet för att lära
sig någonting och utvecklas! Både förra avsnittet och detta
har de åkt ut 2 personer som verkligen har bidragit med mycket,
städning och bra evenemang i uppgifterna! Är de inte de som
SKA räknas???? Inte gamla konflikter eller om man är nervös
inför ett jobbigt uppdrag :S:S Ne fan orättvist spel förstör
programmet!

4 kommentarer:

Natalie sa...

sv: ja ^-^

OliviaOlsson sa...

Besök gärna min fotoblogg:)

Stora kramar FotografOliviaOlsson

Tova sa...

sv: tack ^^
jag har testat massa olika färger och bakgrunder och allt det där x) jag använde mallen "simple" som grund och jag försöker satsa på ganska typ diskreta färger (grå och vit och svart) till bakgrunder och en lite starkare som jag använder för vissa texter, och en snygg header (som är svårt att få till!) är viktigt.
men jag tror nog det är besvärligare att fixa en egen snygg bloggdesign på blogg.se eftersom man måste kunna med html-koder ^^
men man får hämta inspiration från andra bloggar också :]
(huh jag är dålig på att förklara saker bra xD)

sarah sa...

Haha ett sjukt program det dära :P men ändå måste man se det för det är så kul att se hur rubbade en del är :P hahah
Lite tråkigt att det är slut nu.. Skönt ändå att inte någon av tjejerna vann. Synd dock att tim-joel åkte ut och på det sättet han åkte ut på var inte shysst alls.. Tycker ändå att Daniel var en värdig vinnare för han hade ju verkligen mognat mest om man kolla tillbaka...