måndag 20 december 2010

19 dec ♥

Nu har man precis kommit hem från en dota-kväll hemma hos
Viktor tillsammans med Marcus och Marcus I :) Skönt o komma
hemifrån lite! Har betalat en del räkningar nu oxå eftersom
jag fick in mina pengar nu vid 00.00. Känns både skönt och
deprimerande :/ Skönt att bli av med dom, deprimerande att
de blir så lite kvar på kontot.. och man vet vad man måste
ha råd med denna månaden. Gran, julmat, dom sista julklapp
-arna, nyårsdricka m.m. m.m. Kommer inte ha ett skit kvar
när det nya året börjar sen :( :( Och då ska man ändå ha
råd med lilla Annas födelsedagsfest 4 dagar innan man får
pengar :/ Undrar hur de ska gå.. Det är jobbigt att vara såhär
fattig!!! Mådde mycket bättre förra året när jag hade lite
mer att röra mig med! Önskar man kunde ha de så jämt!

Annars i helgen har jag haft två mysdagar med Anna ♥
I fredagskväll kom hon hit när mamma och Noomi var här på
fika, o så när dom hade gått korkade vi upp lite vin o
bara satt o tjötade med nya partylåtar :D Vi tog en paus
emellan o gick ut i snön för att busa med Cindy och bli
barn på nytt, åka lite stjärtlapp hahaha. Var roligt!!
Men var inte ute så länge, för de blev ju rätt kallt efter
en stund. Väl här hemma fortsatte vi vårat lilla party
ända tills sista bussen gick hem för Anna ♥

I går kom hon vid 2 tiden och vi käkade lite mat samtidigt
som vi kollade på första avsnittet av Ung och Bortskämd Anna
har ju inte sett de, jag kollade på alla avsnitt i veckan på
SVT play ;) Programmet är både skrattretande och irriterande.
Min ena favorit åkte ju ut nu senast.. så nu vet jag inte
vem som förtjänar att vinna.. tycker föräldrarna röstade
helt fel!!!

Efter maten ställde vi oss på dansmattan en stund för att
förbränna lite kalorier, men wii:et ville inte så länge då
batterierna i handkontrollen tog slut efter bara ett litet
tag. Då fick vi roa oss med Cindy o lilla Flisan i stället (;
Innan de var dax att sätta på fika till mig, Anna o mamma.
Vi hade så mysigt! Tända ljus, julmusik, brasa på TV:n,
julfika och julklappsöppning :D Mamma fick ett bra knivsätt
av Anna som hon verkligen behövde! Anna fick en fotokalender
och ett par öronhängen av mig (öronhängerna hade Noomis
dotter Nettan gjort, jätte fina!) och jag fick en drinkbok
och 2 presentkort (1 på Hund&Katt och 1 på Systemet :P) av
Anna ♥ Sen fick jag och mamma en Aladdin choklad ask ihop!
Just de ja..Cindy fick en julklapp oxå av Anna, en ny
nosgrimma som skulle passa henne lite bättre, men tyvärr
var den oxå förstor så ska in o byta den :P
Tack så jätte mycket gumman!!! :D





När mamma hade gått hem till sig igen gav vi oss ut igen
för att leka av oss :p Fast då till en större backe :P oj
vad de gick hehehe. Fast fan vad jobbigt att gå upp för
backen igen efter varje åk :P Cindy var den ända som
fortfarande hade sprudlande energi när vi gick där i från :P
Fusk!! Gick in o värmde oss i soffan med mat o film! ♥
Såg Mirrors och Mirrors 2. Mirrors är bra men Mirrors 2
var ingen höjdare! Filmerna hade inte direkt ett samband.
Som uppföljare ska ha egentligen..




1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en jättemysig helg, me like alot =D HOPPAS du har lite pengar kvar tills den 15:de iaf.. Du fick ju ett litet bidrag hehe :P Pussar i massor <3