tisdag 7 december 2010

Hate this shit.

Usch vad jag hatar att vara beroende utav andra!!! :( Har en
tandläkartid inbokad i morgon. Väntar på pengar av en vän som
är skyldig mig men han har inte fått sin lön än...så då ringer
jag åter igen för att boka om tiden.. kändes så pinsamt då
jag avbokat flera tider nu på senaste för att man inte har haft
någon som kunnat följa med eller inte haft råd..

Men dom är ju jätte gulliga där jag går, förstår min situation
och ville verkligen att jag skulle komma ändå för att man kan
ta kostnaden på faktura.. dom gillar inte riktigt att man gör
de men de går.. så avbokade inte.. men så ringer jag Marcus
för o säga de.. men nu vet han inte om han kan följa med :S:S
Han har ju sagt att han kan tidigare... Visst jag förstår att han
har mycket med jobbet och de kan vara svårt att komma i från
speciellt när de inte är han själv som har någon tid
nånstans.. men ändå.. han jobbar ändå för sin bror.. borde
de inte vara lite lättare då? Att prata med sin bror.. Han
borde väl förstå.. Han har ju till o med träffat mig några
gånger o vet lite om mina problem ialf..

Ska de behöva skita sig p.g.a av detta nu?! var så glad
över att de gick o lösa ekonomiskt.. inte för att jag gillar
att gå till tandläkaren.. tvärtom! Men skönt om man kan få
det gjort!! För annars har ju inte jag råd förrens i slutet
av Januari tidigast.. o vem ska följa med då?! Marcus ska
antagligen jobba i Stockholm igen efter jul... :/
Usch hatar de här! Om man ändå kunde bli kvitt sin ångest
nångång så man kunde klara sig själv!!!!! Känner mig bara
som en beslastning för folk ibland...