måndag 13 december 2010

Blir irriterad.

Sitter här och blir så trött på alla oseriösa föreningar. Som
finns där ute för att hjälpa olika djur. Här sitter man då som
privatperson och vill hjälpa till så gott man kan. Så kan dom
inte ens svara på mail?! Om dom nu tycker att man inte passar
för dom, så kan dom väl åtminstone ta och skriva det?
Inte bara skita i att svara :S Tycker de är väldigt oseriöst.
Dom nästan skriker ut att dom behöver hjälp från allmänheten.
Men struntar ändå i det när de väl gäller... vad fan går det
ut på?!

Det gör att man verkligen tappar lusten för att hjälpa alla
sorts olika föreningar, då jag sammanlagt har mailat 2 olika
under dom senaste månaderna men inte fått något jävla svar.
Är det tacken för att man försöker hjälpa till?! Har inte fått
ett gott intryck att någon förening överhuvudtaget..
Ne tackar vet jag min egen verksamhet! Jag svarar ALLTID på
mail! (Om dom inte är extremt oseriösa) Och gör allt för att
försöka få det så seriöst som möjligt!


1 kommentar:

Tobias Foto sa...

Jag förstår verkligen att du blir sjukt irriterad på sånt folk.. det blir jag med..

man blir helt illröd i ansiktet om de inte ens kan besvära sig att svara..

morr!!!