lördag 11 december 2010

Avundsjuk.

Idag har de varit bloggtorka.. för ibland tappar jag lusten för
att blogga.. Man går in på andras bloggar.. kändisbloggar och
läser allt kul dom får vara med om.. resor, aktiviteter,
shoppingrundor, modellfotografering.. you name it!
Dessutom ser dom perfekta ut, har pojkvänner och en bra
inkomst..

Och man känner så stor sting av avundsjuka!! DOM har ju
något att skriva om i deras liv händer de massa roliga
roliga saker att skriva om..de finns alltid något!! Vad har
jag egentligen att berätta? Vad händer i mitt liv?! Ja ni
inte mycket alls... på hela detta året har jag bara varit
iväg 2 grr!!!! 2 grr!! Och båda gångerna till Helsingborg.
En gång på begravning och en annan gång på besök hos min
farfar o faster och ja det var hur trevligt som helst.
Inte de jag menar.. men andra åker till stockholm, göteborg,
dalarna, köpenhamn, italien o.s.v o.s.v... flera gånger om..



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar att läsa om ditt liv å dina tankar som du förmeldar i din blogg gumman =D PUSS Anna <3