måndag 6 december 2010

6 dec ♥

Här har de inte hänt något på ett par dagar :P Fann ingen tid
att skriva i lördags.. sen tycker jag de är lite svårt o komma
igång igen ibland när man gjort uppehåll. Lättare om man
uppdaterar ett par gånger om dagen. Men då måste de ju finnas
något vettigt att skriva om oxå.. vill ju inte blogga bara för
att blogga liksom. :P

I lördags tog jag de bara lugnt o vilade ett par timmar på
eftermiddagen för att samla energi till kvällens partaj :)
Sen blev de dusch, käk o fix. Innan jag tog bussen in till
stan där Anna gumman mötte upp mig, och vi tog sällskap
till hennes väns 25-årsfest. Som hölls i en liten lokal
(och då menar jag verkligen LITEN.. inte större än mitt
sovrum :o) på bottenplanen i hennes hyreshus.
Eller ja.. hyreshus o hyreshus de är massa studentlägen-
heten där.

Blev lite skeptiskt då jag såg att de var bara en 4-5 tjejer
där. Ni som känner mig vet ju att jag har lite svårt för
tjejer som jag inte känner.. men allt eftersom kvällen gick
märkte man hur trevliga dom var, och kunde verkligen bjuda
på sig själva! Me like! :D
Några killar kom de ju oxå sen, de ända jobbiga med de var
ju att dom knappt kunde någon svenska o man var tvungen
att prata engelska med dom.. jag kan förstå engelska rätt
bra men prata de är en annan sak haha. Låter bra i huvudet
men sen låter de så fel när orden kommer ur munnen..
svårt att förklara! Anna förstår ialf för hon känner samma
sak ;P

Efter mycket dans, tjöt, skratt och trevligheter drog jag
o Anna ner mot stan. Var tveksam till att gå in på O'learys
efter förra helgens bravader så gick bort mot Centrum.
Men där var de ju en MEGA kö.. stod i den en bra stund men
den rörde sig knappt framåt så de blev O'learys ialf.
Vilket inte var några problem.. man kanske hade oroat sig
för mycket i onödan..

På Olles blev de ännu mera dansade och träffade några
trevliga människor, bl.a Dick! De var ett tag sen! Kul o
se dig igen! Vid 2 drog jag vidare bort till Evergreen
för att möta upp Marcus o käka lite. Fick sällskap bort
av en trevlig prick vid namn Sebbe. :) Han bodde ändå
åt de hållet o skulle traska hem så de var ju nice.
Han stannade även till på Evergreen o käkade han oxå.
Höll mig sällskap till Marcus kom. :)

Igår och idag har jag bara tagit de lugnt. Träffat mamma o
Marcus. Med käk o lite film. Och idag var vi o fixade
sista pappret till min nya ansökan till bostadstillägget.
Känns gött! Så i morron ska jag gå o skicka i väg de.
Papper hit o dit.. bara massa papper.. :P

Så vad ska man hitta på nu då?! Film? ställa sig på
dansmattan en stund eller kanske spela lite med grabbarna?!
Hmm.. får se vad de blir!

Förresten kommer de lite bilder från lördagen så fort
jag får dom av Anna, eftersom alla bilder togs med hennes
kamera ;)


2 kommentarer:

Tobias Foto sa...

Låter som en väldigt intressant helg :D

Min helg blev väldigt slapp och jag orkade inte göra någonting mer än att bara vara.. Sov väldigt dåligt natten till lördag samt söndagen var jag helt slut..

Nu är det ju en ny vecka och man är på vanliga jobbet igen.. Hoppas allt är bra med dig annars?

Vad händer mer i veckan då?

Anonym sa...

Vad roligt gumman att du kände att du kunde släppa loss lite sen hos min kompis på hennes fest =) Var superkul juh hehe.. Jag ska hämta kameran så fort jag orkar ;P <3 Puss