torsdag 2 december 2010

2 Dec ♥

Fick sova hela natten i natt, de var sååå skönt! Inte vakna av
någon hosta eller nånting :) De gör ju att man känner sig mer
utvilad och piggare! Idag SKA jag fortsätta att julpynta lite!
Kan inte slappa i soffan varje dag, även om de är skönt. För
att man är lite frusen. Märkte att de var kallt i natt :O
Fick ha täcket ända upp till huvudet och frös ändå :S
Då är de illa!

Idag annars hoppas jag på att få träffa Marcus så han kan
hjälpa mig att kopiera lite viktiga papper som jag måste
skicka in till Försäkringskassan. Fick ju brev från dom igår
om att jag måste söka nytt bostadstillägg, för mitt går tydligen
ut i Januari :S Skulle INTE klara mig utan de! Så måste
fixa så att papprerna kommer in fortast möjligt!

Ikväll ska jag göra pepparkaksdeg, gör den från grunden
vilket verkar vara ovanligt :O För varje människa som får
reda på de blir lika chockade varje gång. För mig är de inget
konstigt med de! Jag är uppvuxen med de, mamma har alltid
gjort pepparkaksdeg från grunden även min mormor.
Tycker de känns mer äkta då, än att köpa en deg på Willys
o bara baka ut.. då har man ju egentligen inte gjort så mkt
själv...

Inga kommentarer: