torsdag 9 december 2010

9 dec ♥

Nu är alla julsaker på plats! Bara julgranen som fattas men
den fixas ju inte förrens strax innan jul :) Ska bli så
mysigt o fira jul hemma hos mig i år! Mamma, storebror och
morbror kommer hit :) ♥ Längtar!
Synd bara att de kommer gå så fort som allt annat roligt gör.
De är ju redan den 9 december.. känns som de var den 1 nyss.

Mamma har varit här en stund idag, vi åt lite lunch o så
stannade hon kvar medans jag julpyntade färdig i köket.
Sen satte vi oss och spelade lite kort :)♥

Nu ska jag sätta mig o kolla på gamla julkalendern Trolltider.
Precis som förra året :) Mys! Jag ligger ju lite efter nu :P
Men de gör inget! Då får man ju se desto fler avsnitt idag :)
Dom nya julkalendrarna som går nu, ger jag ingenting för!
Dom är ju skit skumma.. stackars barnen idag..


Någon som minns? :)

3 kommentarer:

Elin sa...

Åh, jag älskar trolltider, typ den bästa julkalendern tycker jag :)

Sv: Tack så mycket! Håller med dig, hon sjunger jättebra :)

Anonym sa...

Dillchips och mjölk är azum. :)
Kul att du kommenterade så många inlägg!
/nycdreams
-nt

Michelle sa...

Julkalandrarna var så mycket bättre förr! ;)
Dom har ju inte ens julstämning nu för tiden :O