onsdag 30 december 2009

Julen del 1. ♥

Julen var hur mysig som helst. Jag och Marcus vaknade tidigt på julaftons
morgon. Gick upp och gick bort till mamma för att äta frukost tillsammans.
Tomtegröt och en macka med julskinka :) Efter frukosten gick jag hem för
att göra mig i ordnig lite. Jag och Marcus bytte även julklappar :)
Av honom fick jag en rakapparat från Ladyshave som ska rycka ut
hårstråna i stället för att "bara" raka av dom . Ska bli intressant o testa!
( För ni som undrar varför han köpte en sån, kan jag ju meddela att jag
faktiskt önskat en )




Av mig fick han en Dinosaurieväxt, en grön växt som är
vääääädigt tålig. Vattnar man den slår den ut på några timmar. Men glömmer
man och vattna den (om så i 50 ÅR!!) slår den bara ihop sig till en snäll
lite boll. Sen kan man bara vattna den igen och så slår den ut på några
timmar :) Han fick även CD skivor att bränna på som såg ut som vinyler,
en isform så han kan göra is shotar. Testa dom nu på nyår kanske? :)
Sist men inte minst fick han ett väldigt speciellt kaffe,
Kopi Luwak - världens mest exklusiva kaffe. Endast 500 kg framställs varje år.






Allt detta som Marcus fick går att köpa HÄR!Coolstuff.se.



Inga kommentarer: