onsdag 9 december 2009

091209 ♥

Det har varit lite dålig uppdatering här på senaste, men ska verkligen
försöka bättra mig nu :P De blir så tyvärr när man har mycket annat för
sig. I måndags storstädade jag hemma. Dammsög, diskade, slängde skräp,
dammade m.m. m.m. Och satte upp lite mer julsaker. Så de är jätte mysigt
här hemma nu :) Älskar julen !!

Igår var de upp tidigt, eftersom jag skulle på möte. Angående min
aktivitetsersättning som går ut nu i januari. Men nu är de bestämmt
att jag får förlängd ersättning :D och de e väl tur de. För jag känner
mig inte redo för att jobba än. Även om jag är på god väg :)
När jag kom hem från mötet blev de att äta lunch med Marcus och mamma.
Och sen vilade jag en stund på eftermiddagen. Hur skönt som helst!
Vaknade, gick ut med Cindy, duschade, käkade och gjorde mig i ordning.
För att sedan åka i väg till min gumma Tess ♥ Hade ju inte träffat henne
på länge nu ju.. Men vi hade jätte mysigt!!! Först åt vi någon god
paj/kaka som hennes inneboendes pojkvän hade gjort. Sen gick vi ner
till gummans källare och rotade fram lite julsaker :) Som vi pyntade
lägenheten med sen när vi kom upp. Och efter de mycket prat och mys. ♥
Ville inte ta sista bussen hem, som gick strax innan tolv. Utan ringde
Marcus och tiggde skjuts, resultatet blev då att jag kom hem halv 4 :o
Då han ändå skulle köra hem sin polare till Ljungarum. Men de gjorde
ingenting. Hade ju hur trevligt som helst och var faktiskt ovanligt pigg!!
Tack för en jätte mysig kväll gums! ♥




Lite bilder från i går :)

2 kommentarer:

sandra sa...

Tack så mycket =)=)

Sofie sa...

sv: Aww tack, ja de hoppas jag med ! =)