söndag 20 december 2009

Fredagen ♥

Vaknade rätt sent, men vet var skönt att sova ut. Åt en liten snabb frukost.
Klädde på mig och gick ut med Cindy gumman. Innan jag väckte Marcus och vi
gick bort till mamma för att äta lite lunch. Kommer dit och har tagit kanske
2 tuggor av maten.. och pang så känner jag mig genomförskyld!! :S :S
Näsan rinner och sticks, ögonen tåras :S :S Fattar ingenting, kännde ju
inte av någonting för 5 min sen?! :S

Så när jag kom hem, diskade jag bara upp lite snabbt. Sen blev de en
vilopaus. Och trycka i sig lite esberitox. Tur att man har såna hemma.
För jag vägrar fan att bli sjuk nu precis innan jul!!
När jag hade vilat, kom Marcus och hämtade mig efter jobbet. Och vi tog
en sväng upp till Elgiganten . Skulle fixa en julklapp :)
Årets näst sista ;P Innan vi drog till Willys för en sista julhandling.

Åkte hem och käkade god Biff Stroganoff med potatis. Som är gjord
på lövbiff. Varför ska lövbiff vara så dyrt??! När vi käkat klart
kom den andra Marcus. Och vi såg på 2 julfilmer :) Polarexpressen och
Tomten är far till alla barnen :) + att vi spelade lite SSX. Trevligt!






Inga kommentarer: