fredag 11 december 2009

111209 ♥

Gick och la mig tidigt igår så vaknade redan vid 10 idag och var pigg. Skönt!
Tycker inte om att sova halva dagarna. Man hinner ju inte med och göra så mkt
då.. Efter frukost var de bara och börja städa. För vid ett kom Hasse mitt
personliga ombud på en avslutningsfika, han har ju hjälpt mig klart för denna
gången nu :) Han är verkligen toppen! De är mycket som blivit fixat p.g.a
honom:) Tack för allt!!
När han hade åkt, gick jag bort till mamma för att äta lite mat och hjälpa
henne lite smått med hennes julstök. Innan jag var tvungen att gå hem vid
fyra för att fixa lite innan söta Frida skulle komma vid halv 5 :)
Då blev de fika igen :D Lite Wii spelande och en prommenad med Cindy.
Mycket trevligt!

Ikväll har de bara varit en lugn hemmakväll. Hade varit sugen på att sitta
hemma och ta några öl med någon. Men äsch! Får ta de någon annan gång.
Blir e.v utgång med Tess gumman i mon :D ! Ser jag fram emot!

Satt och kollade runt lite på olika bloggar nyss och hittade en tjej
som tipsade om den här länken PersonligAlmanacka
Där kan man göra sin personliga lilla almanacka :) Tycker de verkade
jätte trevlig så beställde en! :)


Såhär kommer framsidan att se ut :)


9 kommentarer:

SANDRA sa...

svar: hehe=) ah, okej. ja jag tror det!;)

Anonym sa...

Va roligt att du gillade länken. La ut ett till tips nu precis :)

THERÉSE sa...

ja det är supermysigt! var tvungen att vara med, var det sista lucia för min del via skolan. ^^

Marielle sa...

Hejsan! var gärna med och tävla om ett VALFRITT smycke från by M's vinterkollektion på min blogg =)

kram

Ems sa...

sv: Jo samma här :P
tack!
kram

Zarah-Lou sa...

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!
Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.
Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)
Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.

Här är min länk:
http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=se_viral_boost_10001#/start/linear/3394

Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig. :)
Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

Marielle sa...

tackar =D

Terese sa...

Tack för igår hjärte bebis ! :)

Anonym sa...

gulledej!!!!/ Frida