måndag 7 december 2009

Jul på Liseberg ♥

I lördags eftermiddag åkte jag och Marcus till Göteborg för att gå runt o
mysa på Liseberg :) På vägen dit stannade vi i Ulricehamn för att äta,
blev en kinesisk resturang som heter Ming's Palace. Unnade oss
rejält och tog varsin Entrecote med stekta potatis och beanasiesås :) Gott!
Vid 4 drog vi oss vidare mot Göteborg. Kom fram efter halv sex. Och hamnade
i sån jävla bilkö...:S De var svårt o hitta parkering oxå. Men till slut så
hittade vi en och kunde lämna bilen efter ett par timmars åkande. Vi rörde
oss mot Liseberg, och hamnade i kö där :P Så vi kom inte in förrens efter
sex.. Gick runt o tittade massor, åkte Jukebox och Hanghi. Hangi var faktiskt
liiiite läskig! Pirrade till en hel del i magen hahaha.
Avslutade några mysiga timmar med att gå och äta på Järnvägsresturangen inne
på Liseberg innan vi drog oss hem mot Jönköping igen. Men där tycker jag INTE
att de var någon hitt! Dyrt och inte överdrivet god mat precis :/

När vi kom hem hämtade vi Cindy bus hemma hos mamma, där hon hade varit
hela dagen. :) Sen blev de att göra pepparkaksdeg :D :D Mums!!
Jag kan faktiskt tycka att hemmagjord pepparkaksdeg kan vara godare än
själva pepparkakorna sen :o :P Någon som håller med mig?













Såå mysigt!!


Spelade lite på olika hjul oxå, och jag vann faktiskt andra pris en gång :D
En Aladdin chokladhjärtan ask! :)




Inga kommentarer: