söndag 20 december 2009

Besök ♥

Igår var de bara att gå upp och börja städa. Diska, plocka i ordning, damsuga,
slänga skräp m.m. m.m. Sarah och hennes pojkvän Andreas skulle ju komma på fika :)
De var full rulle i flera timmar, tills klockan 3. Då kunde jag pusta ut en
liten liten stund innan dom kom. 3 st var dom :) Andreas lillebror var oxå med.
De blev fika med lussebullar och pepparkakor, och jag och Sarah bytte
julklappar :) Hon fick 2 Hello Kitty magneter och en liten ögonskuggsask med
Hello Kitty på från H&M (Inte så mkt men tanken som räknas ;)
Och jag fick ett jätte fint svart servettställ och servetter :)
Sarah fick även sina födelsedagspresenter eftersom hon fyller år den 27:de.
Och hon kunde inte hålla sig så hon öppnade dom oxå :P De var en Vanilj parfym
och en Hello Kitty bensintändare.(Behöver jag nämna att hon älskar Hello Kitty :p)



Sarahs små paket :)

Gummans saker, hittade dock ingen bild på ögonskuggorna eftersom
dom kom i från HM och är utsålda :O



Mitt fina servettställ :)Tack gumman


Inga kommentarer: