måndag 14 december 2009

Lördagen ♥

Vaknade, åt frukost och gick ut med Cindy. Sen var de dags att
börja stresstäda haha. Dammsuga, diska och plocka i ordning.
Jocke skulle ju komma på fika :D :D Hade ju inte träffat honom
på flera månader.
Och de var jätte trevligt. Hann dock inte med någon fika, för han
hade lite stressat + att vi nästan glömde bort de helt. För att vi
hade så mycket och snacka om. Har ju en del att ta igen :P
Kändes inte som man ens hade berättat hälften va man hade varit
med om ändå haha. Skickade ialf med honom lite fika. Och när han
hade gått ringde jag, Tess gumman och vi bestämmde oss för att gå
ut. Så började i lugn och ro göra mig i ordning. Drack lite vin
och ringde till Sarah ♥. Saknar oss! allt roligt vi har
varit med om, alla förfester vi haft med bara oss två ute i mitt
lilla kök hahaha. Nu förfestar man ju sällan...utan träffas
direkt nere på stan, efter att man kanske suttit hemma o tagit ett
eller två glas vin själv :S Inte alls lika roligt, för oftast
kan förfesterna vara dubbelt så roliga än själva utgången t.o.m
Eller vad säger ni?

Vid nio kom Marcus som var snäll och körde mig ner till stan.
Han var även snäll och tog hand om Cindy. Eftersom lilla gumman
var dålig i magen av nån anledning. Så var tveksam på om jag skulle
ut först. Möter upp Tess som först varken ser eller hör mig
(hon var i sin egna lilla värld :P haha) och vi går till
Tusen och en natt. Dricker nån öl och avslutar
med en shotsbricka innan vi vandrar vidare till Centrum.
Men där var de typ inget folk. Och ingen höjdar musik heller..
Så vi vandrade vidare till Olearys. Sviinkallt var de!!
Jackorna hängde ju i gardroben inne på Centrum :O :S
Men slapp stå i kö ialf. Kommer in och går direkt till dansgolvet!
Riktigt go musik körde dom! Och en hel del folk var de oxå.
I lördags ägde O'learys!!

Vi gick tillbaka till Centrum runt 1. Dansade lite innan vi drog.
Men njaaa.. Tycker ärligt talat Centrum sög i lördags..
Marcus kom senare och hämtade oss. Lämnade av gumman ♥
Kände hur hungrig jag var..så vi drog till Max. Men fan
vad mycket folk de var där. Och så sega dom är på Max, pallade
jag inte att stå i den kön.Så vi drog till Evergreen
där de oxå var massa folk. Men pallade inte att åka någon annanstans.
Så vi beställde och sen var de bara o vänta.. Men till slut fick
vi våran pizza och kunde åka hem o käka. Hur gott som helst!!

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL! ♥







3 kommentarer:

Nerurie sa...

Tack så mycket, ja det är det C:

Anonym sa...

Bli medlem här! ;) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=256864

Diza sa...

Åh, vad gott med pizza! Nu blev jag riktigt sugen! Är det kul att frsta folk eller? :P